9.1.05

Snart Oslo-tur igjen!

Som somme veit så sit eg i styret i Noregs Ungdomslag. Det er ein gamal og flott organisasjon! Det fører til at ein kjem seg til Oslo av og til - og då oppsøkjer eg gjerne operaen! No gled eg meg vilt og hemningslaust til neste gong eg skal til Oslo - eg har nemleg fått billettar til "Giulio Cesare in Egitto" - eller Julius Cæsar i Egypt. Det er ein opera av Händel, dvs. ganske så barokt ;-) Grunnen til at eg gled meg særleg til denne framsyninga er at Julius Cæsar blir sungi av ein mann! Og kvifor skulle no det vera spesielt? Jo, av di det er skrivi i alt-leie. Dei siste par hundre åra, etter at det vart moderne å late korgutane få ha understellet sitt i fred, har det oftast vori kvinner som har sungi denne rolla. Litt omvendt transing... Men no er det menn som syng rolla, etter at kontratenor igjen har komi på moten! Sidan eg òg syng kontratenor ved høve er det litt ekstra kjekt når eg får høyre ein i operaen!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar